søndag 3. januar 2010

Godt nyttår!

Tre dager ut i det nye året er det på høy tid å ønske alle et riktig godt nyttår! Vi hadde en veldig koselig nyttårsfeiring :-) Fullt hus og bra mat!

Nyttårsforsetter har jeg droppet i år. Blir så skuffet over meg selv når jeg ikke klarer å holde dem. MEN.. jeg har riktignok som mål og bli litt sprekere i året som kommer. Jeg kan ikke lenger skylde på bekkenløsning, at jeg nettopp har født, eller at jeg ikke kan forlate min flaskenektende datter. Nei, jeg må ta grep. Tenke at jeg trenger alt overskuddet jeg kan få til jeg begynner i jobb igjen. Og om trening kan bidra litt i den retning, hadde det vært supert. Vi får nå se da... Jeg prøver meg en tur på Friskis&Svettis i morgen!

Julen må vel sies å være ferdig for denne gang, selv om juletreet fortsatt står (og drysser!!), julepynten er fremme og pepperkakehuset fortsatt er like komplett. Og det har vært en fin, og spesiell juletid. Rart og VELDIG godt å være hjemmeværende i desembermåned, og enda bedre at vi har hatt masse tid sammen, liten og stor :-)

I morgen starter hverdagen igjen, pappan på jobb og vi sysler med det vante her hjemme. Sjokoladen er snart ute av hus, og takk og lov for det, ellers tror jeg at jeg snart triller.. Mon tro hva denne uka bringer? Hmm.. ingen planer enn så lenge. Og det er egentlig ikke så verst, for vi har vært mye på farten i julen :-)

Et lite knippe fra nyttårsfeiringen...











Min kusine Emma og Maren Elise på aketur 1. nyttårsdag :-)



1 kommentar:

  1. Godt nyttår, ja! Vil bare enda en gang få si tusen hjertelig takk for en kjempekoselig nyttårsfeiring hos dere. Vanvittig god middag, flott vert og vertinne, koselig prating utover kvelden, masse gøy med de minste og mange flotte bilder :)Vi koste oss!

    SvarSlett