tirsdag 19. januar 2010

God samvittighet

Ah! Det er deilig å kunne krype opp i sofaen med litt kveldsmat og litt varmt i koppen etter en aldri så liten treningsøkt! Idag har jeg (og Maren Elise åff kårs) trillet tur i 45 minutter, og i kveld har jeg vært på pulstrening på Friskis. Selv om dørstokkmila er vanskelig å komme over, er det utelukkende deilig å kjenne at kroppen jobber litt. Jeg har holdt målet mitt så langt, som er å gå turer så og si hver dag (da det har vært temperaturer til det vel å merke) og trene på Friskis & Svettis en gang i uka. Det får være målet nå, ingen vits å sette seg mål som blir vanskelig å gjennomføre.
Håper jeg finner tilbake til noen av de musklene jeg en gang hadde, litt bedre kondis (selv om den faktisk ikke er såååå gæli - det er faktisk ganske god kondisjonstrening å gå på skikkelig i motbakker med barnevogn) og mer overskudd i hverdagen. Tror det trengs da jobben og hverdagen kaller.

Ha en fin uke videre! Takk for at dere kikker innom bloggen og legger igjen kommentarer! Det setter jeg veldig pris på :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar