tirsdag 12. januar 2010

Søvnløs dag....

Hva gjør man på dager som lille frøken ikke vil sove? Idag nektet hun å sove formiddagsduppen sin. I løpet av 45 minutter eskalerte hun fra surving til hikstende, intens hyling i protest mot å skulle sove. Klokken tikket mot 11.30 og vi skulle få besøk kl 12. Det ender i at jeg gir opp, jeg må tross alt dusje, steke vafler og koke kakao før besøket kommer.
Maren er selvfølgelig i perlehumør så fort hun kommer ned på stuegulvet. Og leker fint med besøket sitt en god stund. I halv to-tiden viser hun igjen tydelige tegn på at hun er trøtt. Jeg legger henne, og denne gangen er det ikke protest, men VILL fest i sprinkelsenga! Kaster dyna og smokken rundt, og turner rundt! Siden dette pågikk da vi hadde besøk, lot jeg henne bare ligge å turne. Rettet på henne innimellom, og jammen ga hun helt utslitt etter for søvnen i halv tre tiden. Puh!

Spørsmålet er nå, hvem ble mest sliten av dagens seanse? Det er jeg jammen meg ikke sikker på.. Nå er det Grey's, deretter senga... Nattinatt!


1 kommentar:

  1. Er det ikke herlig å ha en slik viljesterk liten jente ;-)

    SvarSlett