onsdag 30. desember 2009

Juleminner

Jeg var ikke død, bare hatt litt julefri. Og det vil si julefri fra blogglandia, facebook (nesten da..) og de andre hverdagslige tingene jeg vanligvis sysler med. Men nå, nest siste dag i 2009, er det på tide med en liten oppdatering.

Kort oppsummert har vi, så langt, hatt en fin og rolig julefeiring. Litt besøk her og der, noen middags- og kaffegjester her hjemme, julegaver, gode julefilmer, alt for mye godis og julemat, mange timer søvn, julesnø, litt for mange kuldegrader..joda, vi har kost oss stort! Er herlig for meg og Maren Elise å ha pappan hjemme noen dager. Er så veldig koselig å finne på noe alle tre, som en familie. Vi har byttet på å sove litt på morgenene, veldig godt å komme litt over på plussiden hva søvn angår.

Vi har fått å masse fint i julegaver! Maren Elise har bl. a. fått gåbil, gåvogn, Hinkel Pinkel-bamse, julebok, klær, tøfler, sølvskje, barnehagesekk og mye mer. Vi "store" har også fått masse fint som f.eks. sengetøy, glassboller, gaverkort, penger og verdens søteste og varmeste tøfler :-)

Her er en liten visuell oppsummering over julen så langt!



Liten jente i julekåpen sin. Mormor har strikket nydelig kåpe og lue til Maren Elise.



Så godt med litt julemiddag :-)



Julekvelden ble lang, og en liten dupp var det som skulle til for at vesla orket å kikke på noen av pakkene sine. Godt med en lun armkrok hos pappa.



Maren Elise og mormor kikker på noen av pakkene...



Fra mamman og pappan fikk Maren en gåbil :-)



Gåvogn var også stas. Hun blir flinkere og flinkere til å holde balansen og flytte på bena hver dag som går.



Tre generasjoner!



Vi har hatt middagsbesøk av Mads og Mona...



Spilt Scrabble...


og kost og lekt masse med de nye lekene!

I morgen venter nyttårsfeiring med familien min, samt onkelen min med familie. Vi har lovet kalkunmiddag, er spent på hvordan det prosjektet går :-/

Vi har masse å gjøre i morgen, så om jeg ikke rekker å gi lyd fra meg innen nyttår, vil jeg ønske dere alle et riktig godt nyttår!



2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder av dere! Vi gleeeder oss til å komme på besøk : :o) Klem fra Stokkegjengen :o)

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt en fin jul, så masse fine bilder! :) deilig med litt pappahjelp, det har vært skikkelig godt her i heimen også :) Idag er det prosjekt kalkun her og, så Kenneth har fått den oppgaven, så skal jeg sysle med tilbehør og dessert! Ha et riktig godt nyttår! Så må vi få til et lite treff på nyåret :) klem fra oss :)

    SvarSlett