torsdag 24. desember 2009

Gledelig jul!

Men "Tre nøtter til askepott" i bakgrunnen, benytter jeg julaften formiddag til å ønske alle en riktig god jul! Juleforberedelsene er unnagjort og vi lar julen snike seg ordentlig innpå oss. I kveld skal vi feire kvelden med mamma og brødrene mine. Jeg gleder meg stort til å feire og nyte julen med min lille familie. Julekvelden blir ekstra stas i år,nå som vi har en liten datter å dele den med.

Kos dere som dere bare kan i julen. Ta vare på de dere er glad i, og send en varm tanke til de som trenger det. Det er desverre så altfor mange som syns julen er en vondt og vanskelig tid. Jeg skal så godt jeg kan ta vare på øyeblikkene.

God jul til alle venner og kjente!

Juleklemmer fra Maren Elise og Ida Marie

3 kommentarer:

  1. God Jul til dere også! Koselig å treffe dere igjen! Håper det ikke blir lenge til neste gang:) Stor Juleklem

    SvarSlett
  2. God jul til dere også! kos dere masse og nyyyt tiden. Den går så altfor fort. Hils din mor. Store juleklemmer sendes til dere. klem ingunn

    SvarSlett
  3. Hei og hå!

    nå er jula (snart) over igjen!
    Fikk dere noe fint til jul??

    stoooor klem

    SvarSlett