mandag 7. desember 2009

Juleforberedelser

Det nærmer seg jul med stormskritt, og jeg må si jeg nyter å være hjemme i denne førjulstid. Julevasken er så og si unnagjort, og jammen ligger det klar 5 slag julebakst i kakeboksene sine :-) Julegavene er vi nogenlunde ajour med, og det er for en gangs skyld ikke et evig stress og mas med å få unna alt man syns man skal ha gjort før jul. Jeg koser meg med å bake litt da vi har tid til det, vaske rundt på et rom da jeg har nakke og skuldre som tillater det, og midt oppi alt høre på julemusikk, kose og leke. Men dagene flyr, det er det ingen tvil om... Det er ikke mange førjulstider som blir som denne. Neste år må jeg nok regne med å få unna rundvask, kakebaking, klesvask, matlaging, famileaktiviteter ellers og alt det andre man skal gjøre, i helgene. Dette fordeler seg jo pent utover uken nå for tiden, men tipper det blir litt annerledes da vi begge er tilbake i full jobb, og vesla er i barnehagen. Får håpe jeg klarer å være ute "i god tid" til neste år, så det ikke bare blir stress og slit før jul. MEN -ingen grunn til bekymring. Det er da enda ett år til!



Ett av slagene som er blitt bakt - sjakkruter :-)




Ja, nå kan julen snart bare komme :-)




Greit med kjøkkenhjelp som tar til takke med de "lekene" hun får tildelt :-)



Fin denne vispen her, gitt :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar