lørdag 19. desember 2009

Lørdagsmiddag

Pappan er ute på festligheter i kveld, og jeg og Maren er hjemme alene.. Vesla er i seng og jeg tar frem Fjordland-middagen jeg har kjøpt. Karrikylling - det hørtes godt ut. Har ikke mye erfaring med Fjordland-maten, men idag gidder jeg rett og slett ikke å lage mat. Jeg følger bruksanvisningen til punkt og prikke. Hvor mye får gått galt da man skal la posene med mat ligge i kokende vann i 10 minutter, for deretter å klippe opp posene og helle det hele på en tallerken?! Lørdagspepsien hører med og jeg er klar for et godt kyllingmåltid...
Godt, ja.. Det var å overdrive. Risen smaker ihjelkokt og kyllinggryten er tam og smakløs. Skuffet. Ikke verdt 44 kroner i det heletatt. Brødskiver med brunost hadde vært bedre. Jeg spiser halve porsjonen, finner fram potetgull og no godt. Sånn ja! Det var bedre. Lørdagskvelden er reddet. Men si meg, hvorfor er det absolutt INGENTING å se på tv? Sukk....



Terningkast:

1 kommentar:

  1. Forlatt for festligheter du også? ME TOO! Litt godt å være alene, men når det ikke er noenting på tven, da blir det litt kjett... hehe :) ha en fin kveld da! :)

    SvarSlett