onsdag 2. september 2009

Pakke i posten!!


Ah! Endelig kom pakka fra me&i! Forrige onsdag var jeg på homeparty (for første gang i mitt liv, vel å merke...), der det ble solgt superkule barneklær. Klærne har litt retro-stil, kjempestilig spør du meg! Idag kom pakka med klærne jeg bestilte. Heldigvis var de store og romslige i størrelsen, så forhåpentligvis vil de passe en god stund utover høsten. De er litt for store enda, så da har vi noe å glede oss til! Du kan sjekke ut resten av kolleksjonen til me&i på www.meandi.no!








Søteste lille frosken da! Jeg hadde en liknende genser da jeg var liten. Man kunne trykke på den grønne frosken slik at den kvekket!



Rosa plysjdress forfra!


Så nusselig det skal bli da vesla krabber med dette søte hjerte på rumpa :-)


3 kommentarer:

  1. Så fine klær!! blir morro å begynne å bruke de utover høsten!

    SvarSlett
  2. Ikke sant? Gleder meg til hun kan bruke dem!

    SvarSlett
  3. Line Kristin Hansen2. september 2009 kl. 20:03

    kjempe søt den buksedressen! hehe med hjerte på rumpa og greier =)

    SvarSlett