torsdag 3. september 2009

Jeg ønsker meg......


Denne Braun stavmikseren som er på tilbud hos Jernia til 349,-! Kan både hakke nøtter o.l., vispe og mikse på vanlig måte! Må jo være genialt å ha en slik i hus om jeg skal prøve meg på å lage litt hjemmelaget barnemat etterhvert! Stavmikseren jeg har er jo mer eller mindre smeltet etter at vi forsøkte å piske krem og lage stiv marengs med den for noen år tilbake. Til informasjon lønner det seg ikke å piske krem eller stiv marengs med en stavmikser uten visp!!

3 kommentarer:

  1. hm.. kansje jeg skulle ha skaffet kjøkkenet her nede en slik en også.. siden den kan gjøre litt mer enn å vispe til den prisen...hm..

    SvarSlett
  2. det syntes jeg høres ut som en veldig god idè!!

    SvarSlett
  3. Å, det er lenge til bursdag og jul! Lurer rett og slett på om jeg må gå til anskaffelse av en på egenhånd... :-/

    SvarSlett