mandag 7. september 2009

10 ting jeg ikke klarer meg uten

Jeg fikk utfordringen av Nina, og her er de ti ting jeg ikke vil være for uten i min hverdag. Jeg må bare få sagt, at dette er med utgangspukt i den tilgang av goder vi har i vår tilværelse. Når man tenker rent materielt... I en tid med nød ville man fint klart seg uten disse gjenstandene, men jeg er nå glad jeg har dem!

Men her er nå min liste, i helt tilfeldig rekkefølge!




Senga mi... Det stedet jeg tilbringer desidert mest tid her i livet. Og for et sovedyr som meg, klarer jeg meg ikke uten!




Tannbørste - ikke særlig moro å reise på jobb eller legge seg for kvelden uten å ha pusset tennene. Man føler seg freshere med en gang :-)






Linser - jeg ser jo ikke uten!




PC - har jo faste nettsteder jeg må innom hver dag. Gleder meg forresten til vi får vår nye PC i posten i morgen!!





Mascara - føler ikke at jeg er ordentlig våken før jeg har fått klint på litt mascara. Huff, noen vaner er mer fastlåst enn andre. Tror ikke det er mange ganger jeg forlater hjemmet uten litt mascara. Syns liksom jeg ser litt mer våken ut da :-)




Shampo - jeg misliker nemlig sterkt å ha fett hår. Denne shampoen er veldig god , jeg trenger jo litt volum! Og siden jeg er en kløpper på å bestille kostmetikk og hårprodukter fra utlandet, så blir det ikke så dyrt heller!






TV- Hei, jeg heter Ida Marie og er tv-slave. Trenger jeg si mer??





Kosebukse, slaskebukse, hjemmebukse, joggebukse - whatever! Jeg er en av de som bytter bukse så fort jeg kommer hjem! Har noen kosebukser, ja ;-)





Sjokolade - jeg klarer meg ganske enkelt ikke uten!





Vaskemaskin! Etter at vår lille jente kom til verden, er jeg blitt enda bedre kjent med vaskemaskina vår! Og den er jeg GLAD vi har! Den eneste maskina i heimen JEG er sjef over!

1 kommentar:

  1. Er vel egentlig temmelig enig med deg i det meste der.
    Særlig i det med at man blir litt mer våken av mascara:p De dagene jeg går uten spør folk om jeg er veldig trøtt, så... HEI MASCARA!

    SvarSlett