tirsdag 20. oktober 2009

Sparkebukse for voksne



Skal dere ha en slik en?


7 kommentarer:

  1. Ja, vi vil ha=)

    SvarSlett
  2. du kunne tenkt deg å ha en slik du tenker jeg.. krype inn i den på sofaen om kvelden å se på tv ;)

    SvarSlett
  3. Jeg vil ha en sånn en!!!! Jeg og Kenneth snakket på det senest igår! Han trenger FIFA-uniform, og jeg trenger mammapermdrakt :) Synd de er så sabla dyre... Godt det snart er jul! Tihi :D

    SvarSlett
  4. Håhå, har den i handlekurven fra russ.no (: I blått. For det er flott! :D

    SvarSlett
  5. JAAAA, jeg vil :)

    SvarSlett
  6. Hehe... tror jeg hadde følt meg som en gedigen baby! Men mammapermdrakt, den liker jeg!

    SvarSlett
  7. hehe denne var fin du...hadde jeg vist det var en slik mammaperm drakt da jeg hadde permisjon,hadde jeg bytta ut "trygdebunaden" for lengst:p

    SvarSlett