torsdag 1. oktober 2009

De siste par dagers begivenheter

Igår og idag har vi hatt masse besøk! Kjempekoselig å få besøk, spesielt av folk vi sjeldent får besøk av!




Startet dagen med litt pappakos! Mine to kjæreste <3



Fikk så besøk av Andrè, Ona og deres 3 mnd gamle datter Linnea. Kjempekoselig! Plutselig ble Maren Elise veeldig stor!



Man blir trøtt av babybesøk. Vesla sovnet så godt på fanget mitt. Deilig å ha slike kosestunder...



Etter en lur og et klesskift, kom onkel Raymond på besøk! Det var stas! En god unnskyldning til å kose seg med is og brus!



Blid og ivrig liten jente! Spiser nesten opp sjiraff-leken sin! Stakkar, hun får ikke annen mat vettu... Det ser dere vel ;-)



Idag kom min tidligere klassevenninne Ane Marte på besøk! KJEMPElenge siden jeg har sett henne. Vaffel og kakao-kos! Superkoselig!




Fortsatt med sjiraffen i munnen... Her er et lite forsøk i å bytte ut sjiraffens fot med smokk! :-)



3 kommentarer:

  1. Så koselig med masse besøk! Spesielt de man ikke ser så ofte! Det er rart med det, man finner liksom på masse unnskyldninger for ikke å dra ut på besøk.. Enten er det for sent på dagen, eller så er man ikke helt i form, eller så skal man ut på andre ting, eller så er det rett og slett deilig å bare være hjemme og sitte i joggebbuksa med bena i sofaen ;-)

    SvarSlett
  2. Der hørtes det jo veldig ut som jeg ikke liker besøk da!! Men det gjør jeg jo!!! Liker å ha besøk og liker å gå på besøk! Besøk er flott! Hurra for besøk!! Tihi :p

    SvarSlett
  3. Enda værre å invitere folk, spør du meg! Det er liksom litt mer tiltak. Men veldig koselig når man først får ut finger'n! Hehe, vet jo at du er glad i å dra på besøk ;-)

    SvarSlett