onsdag 14. oktober 2009

Kalde oktober

Vinteren nærmer seg med stormskritt. Må si jeg ikke føler meg klar for å kle på lag på lag, skrape is, måke snø, kjøre på vinterføre, fryse og alt annet som vinteren fører med seg. En ting som er veldig godt er at denne vinteren her slipper vi å reise ut tidlig på morgenen. Det er godt.
Men enn så lenge er det foreløpig bare høst. Det er flott vær for tiden, og det er herlig. Man må prøve å komme seg ut en tur om dagen, det er jo ingen hindring for det da man har varme klær!! Voksiposen har virkelig kommet til nytte! Har en følelse av at vi kommer til å bruke posen MASSE!



Maren Elise sover godt i vognen sin etter en liten trilletur! Sjekk jakka Maren har på seg. Har fått ny, flott strikkedress av mormor. Den er forøvrig i str. 1,5 år. *kremt*




Deilig med litt frisk luft :-)


1 kommentar:

  1. Hehe, apropos størrelser: Jeg kjøpte pysjer på Ellos, og klarte å kjøpe feil str, altså str 1,5 år-de så veldig store ut, men i mangel på pysj, så tenkte jeg å prøve de for moro skyld...og de passer!! Skjønner meg ikke på de str altså...hehe :D Mer å ta i, mer å være glad i :)

    SvarSlett