torsdag 22. oktober 2009

Kjære dagbok.....


Hmm.. hva har jeg å blogge om idag mon tro? Ikke mye spennende på lager. Derfor blir det et lite "dagboknotat" fra de to siste dagene.

Igår var det dags for siste dag på dette kurset av babysvømmingen. Vi dykket, svømte og fløt. Koste oss masse. Deilig å tenke på at vi går åtte nye onsdager på Thon spa i møte :-)

På kvelden hadde vi besøk av bestemor, Lene og Eirik. Veldig koselig med besøk da en trenger litt hjelp til å spise opp kake :-)
Jeg og Lene reiste på VIP kveld på Cubus. Kjære pære så mye folk på få kvadratmeter! Fikk kjøpt masse klær til Maren og noe til meg selv til halv pris. Kjøpte hårfarge, og hjem bar det klar for hårfarging! Sånn umiddelbart så håret direkte oransje ut, og jeg fikk litt hetta. Men idag, etter noen hårvask er jeg mer fornøyd. Takk for hjelpen, Lene!

Idag har jeg klipt meg. Snille Maren sov i vogna, mens mamman fikk en halvtime med egenpleie. Herlig! Deretter reiste vi på barmevognmafia-treff! Alltid veldig koselig å møte de andre mammaene og barna.

Vi har også rukket og bake browniemuffins! Det er Ninas oppskrift, og de ble VELDIG gode! Også så enkelt da! Helt genialt å ha liggende i fryseren :-)





Blid jente lekende på gulvet!



Nytt hår, nye muligheter?!

I ettermiddag har vi vært litt ute. Godt å få litt frisk luft i løpet av dagen! Mamman prøvde å rydde inn litt til vinteren, men man får liksom ikke gjort så mye av gangen da en har en liten, utålmodig jente ved sin side :-)



Godt og lunt i vognen :-)



2 kommentarer: