onsdag 18. november 2009

Vestlandsbesøk


Å, så glad jeg ble idag da jeg fikk melding av Anne som lurte på om vi var hjemme idag! Anne er ei jente jeg ble kjent med gjennom svangeskapskurset vi gikk på for ett år siden. Hun hadde termin dagen før meg, og vi fikk umiddelbart god kontakt. Hennes baby ville det slik at han ville komme en mnd for tidlig, så han er da en mnd eldre enn Maren siden hun ble født på hans termindato :-) Ooh.. hang du med? Hehe! Anyway.. Anne og familien flyttet (desverre for vår del) tilbake til vestlandet i vår, men vi prøver å holde kontakten. Så idag fikk jeg melding av henne, da hun og Anders var på tur til Gjøvik! Jippi :-)



To søte, små :-) Begge satte tydelig pris på hverandres selskap :-)



Anne og Anders :-)


To rastløse småtisser som slettes ikke har tid til å sitte på fanget!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar