fredag 13. november 2009

Oppdagelser

I løpet av de siste dagene har jeg gjort to nye oppdagelser.

1.
Min kjære samboer ber meg nevne en hvilken som helst artist. Jada, hjernen står stille. Vil ikke virke. Så ut av min munn kommer "A1". Hmm.. har kanskje noe med at det siste jeg hørte i bilen før jeg parkerte utenfor huset like før var den nyeste låten til A1. *Ro, ro til fiskeskjær - for jeg er ikke spesielt fan av A1...* Og i løpet av null komma niks runger A1 over høytalerene. Han har oppdaget Spotify. Han introduserer Spotify for meg, og dermed har jeg også oppdaget Spotify. Så nå har jeg også tilgang til all verdens musikk :-)



2.
Skuffelsen var stor da jeg oppdaget at en av mine favorittnettsider festkaker.no var nedlagt. MEN, så oppdaget jeg en annen nettside, også med internettbutikk. HERLIG! Siden jeg snakker om er kakeboksen.no. En fin anbefaling til alle kakepyntere. Det er av å se andres kaker jeg blir inspirert og får lyst til å bake og pynte kaker!




Ha en finfin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar