søndag 22. november 2009

I'm dreaming of a white Christmas...

Det likker og lakker mot jul, og jeg er møkkalei regn, høst, søle og sørpe.. Jeg vil ha SNØ! Okay, jeg er kanskje ikke den som er veldig glad i å kjøre bil på vinteren og heller ikke veeldig glad i å måke snø (hvertfall ikke tidlig på morgenen før man skal på jobb eller lignende..). Men jeg liker ordentlig vinter. At det gliterer i snøen, knatrer under skoene, at kulden biter i kinnene, og at det er lyst og fint rund oss. Det er koselig :-)
Ikke minst når det er jul :-) Ut og ake, ut å gå på ski! Det gleder jeg meg til, ut på tur med Maren Elise i pulk!

Gi meg 4-5 kuldegrader og nedbør noen dager, så er det vinter!
Å, jeg drømmer virkelig om en hvit jul :-)










2 kommentarer:

  1. Hei.
    Vet ikke helt hvordan jeg gjør dette, men prøver likevel=)
    Jeg er ei jente på 24 år med 2 barn. En på 2 1/2 og ei på 3 mndr. Syns det hadde vært kjempe koselig å bli kjent med flere mammaer=) Ser dere har sånn mamma/baby-treff=)
    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Hei! Du kan gjerne sende meg en mail på ida.kje@gmail.com. Så skal jeg svare deg der :-)

    SvarSlett