lørdag 17. september 2011

Stresse litt snart, kanskje?

Hjelpes! Det nærmer seg en måned til dåpen/bryllupet og normalt sett ville de fleste hatt det meste i boks. Alt rundt denne begivenheten har vi skjøvet litt foran oss. Få personer har visst noe om planene våre, så det har vært lite snakk om det hele. Så kom Markus med alt det medførte av omveltninger...og så kom tankene om at vi burde begynne å tenke og ordne litt til denne dagen. Jeg har ikke kontroll, og jeg vet ikke engang om det stresser meg enda. Mye er i boks: lokale, mat (må bare skytes først), invitasjoner, fotograf, kjole, brudepikekjole + sko (sko viste seg å være en nøtt - men det løste seg), blomster, blå bånd til dåpskjolen (for å få riktig farge måtte det sendes fra Malaysia...)... hmm.. det som gjenstår er kaker (noen som kjenner til flinke kakebakere/pyntere i området??), kjøkkenhjelper (nesten i boks, har jeg fått rapportert), antrekk til brudgommen, bordkort (tips - anyone??), bordpynt og noen andre småting :-)

Helt sikkert noe jeg har glemt.. Bah.. er det så farlig, vi vil jo bare ha det lite og uhøytidelig? (Noe ikke alle er liiiike enige i...)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Hurra for dåp og bryllup :)

    SvarSlett
  2. Ska di gifta dikka?? Soo kjekt!! Ke tid e da?

    SvarSlett
  3. 22. oktober! Det blir kombinert dåp og bryllup, lite og familiært! Men er litt som må ordnes allikevel...

    SvarSlett
  4. Det ordner seg for snille jenter :) Blir kjempeflott og koselig uansett,det veit jeg! :)

    SvarSlett