torsdag 15. september 2011

En effektiv økedag

Puh! Alle som har ammet, vet hvor slitsomt det er med såkalte økedøgn. Dager og netter der småtten skal ha pupp hele tiden for å øke melkeproduksjonen. Slik har vi hatt det ett døgns tid nå. Amming annenhver time både dag og natt... Lillemann har riktignok sovet godt mellom ammingene på dagen, så jeg har fått gjort en hel masse :-) Deriblant ryddet klesskapet mitt, noe som sørget for at "Ny start i Øst" fikk tre poser med klær.

I ettermiddag har jeg vært alene med barna. Jeg og Maren har bakt muffins. Maren er alltid flink kjøkkenhjelp, hun elsker å få på seg forkle og hjelpe til på kjøkkenet. Premien er selvsagt å få smake litt av røren og deretter en smak av ferdig bakst, det er hun kjapp til å be om ;-)


Etter at storesøster var i seng var det badekos for minstemann :-)


Forresten: Hurra for mamman min som har bursdag idag :-)

1 kommentar: