lørdag 8. oktober 2011

Nye skatter og inspirasjon

Gårsdagen ble tilbrakt i Oslo. Anledningen var å fullføre antrekket til min kommende mann. Snublet over "Søstrene Grene", den butikken er virkelig så morsom å gå rundt i. Det ble med ett par skatter fra denne butikken, klarte ikke la være da jeg fant dette: 

 En herlig, søt matboks. Nesten så jeg ser frem til å bruke denne da jeg skal tilbake i jobb.


To søte små skåler. Kan brukes til te-lys, nonstop osv..

Etter en god middag inne i byen, reiste vi ut til Ikea. Jeg har nemlig en plan.. og den innebærer å bytte ut det store bildet over sofaen med ett par hyller. Er ikke så veldig glad i det bildet vårt, og har tenkt at det ville være hyggeligere å ha ett par hyller med noen bilder, lysholdere og pyntegjenstander på. Vi får se hva vi får til i løpet av helgen. Hvis vi får hyllene opp på veggen skal jeg være fornøyd. Så får den heller utsmykkes litt etterhvert :-)

Tilbake til tittelen.. Jeg henter stadig litt inspirasjon her og der, men er ikke særlig flinkt til å sette tankene ut i live. Plutselig kom jeg på at jeg har massevis av Norgesglass i kjelleren. Til nå har jeg tatt fram noen og brukt til lysholdere, men de kan da også brukes til andre ting! Blandt annet til å oppbevare tørrvarer på kjøkkenet :-) Jeg syns det pyntet opp kjøkkenbenken litt i allefall.


Ønsker dere en fortreffelig helg!

1 kommentar:

  1. Søstrene Grene er en artig butikk :)flott at dere fikk litt ut av dagen! Og du er en kreativ sjel :)

    SvarSlett