lørdag 19. juni 2010

Lano-ungen

Slapp av! Jeg skal ikke be deg om å stemme fram min unge som Lano-ungen 2010! Jeg gidder rett og slett ikke å melde på min lille solstråle i denne konkurransen. Selv om det virker som at "alle mødre" gjør nettopp det. Det lokkes med flotte premier, og ungene som er påmeldt er søte, det er det ingen tvil om. Men dette behovet har jeg virkelig ikke. I mine øyne er mitt barn den søteste, samme hva! Uansett om hun så hadde havnet på sisteplass i Lano-kokurransen. Jeg blir litt (eller veldig) lei av at så mange ber om stemme på nettopp sine unger. Hele facebook-siden min er jo full av linker til Lano-ungen, jo! Nei, jeg gidder ikke å stemme.. Ikke fordi jeg ikke unner folk å vinne, men fordi jeg syns det blir feil at unger skal konkurrere om å være den søteste. Verste er at neon jukser seg til stemmer.. Så utrolig lavmål.. Nei, dette holder jeg meg unna...

Det var dagens sure... ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

  1. Der må jeg si meg fullstendig enig!!

    SvarSlett
  2. Vet du, jeg er også helt enig. :) Vi er heldige som har de gode ungene våre. Vi klarer oss godt uten denne konkurransen.
    God sommer!

    SvarSlett