torsdag 10. juni 2010

Blogginnlegg til en masekopp


En masekopp har mast på meg idag; "lenge siden forrige innlegg". Kan si meg enig i den.. Så idag dedikerer jeg innlegget mitt til en masekopp som vet godt hvem han er :-)

I helgen er planen opprinnelig å reise til Leikanger på besøk til Anne, Trond og Anders. Men i bilen på vei hjem fra jobb idag kastet Maren opp (bigtime!), jeg målte også feber på henne da vi kom hjem. Tenkte med dette at turen i helgen gikk fløyten... Men i kveld var hun igjen feberfri og hadde matlyst. Blir spennende å se i morgen om det blir tur eller ikke..

Ønsker alle en riktig god helg, inkludert masekoppen himself!



Slenger på det fineste bildet jeg fant av selveste masekoppen og hans snille samboer :-)



Solstråla mi! Som jeg inderlig håper blir frisk til i morgen! Hun kan også være en liten masekopp innimellom :-)

3 kommentarer:

  1. Så koselig å se nytt bilde av jenta di. Hun er så skjønn! Tenk så moro dere får det i sommer. :))
    God tur!

    SvarSlett
  2. Hahahahoho.. Ler på meg en knekk=D hoho.

    SvarSlett
  3. masekoppens sambo :D11. juni 2010 kl. 19:22

    hahahaha:D

    SvarSlett