onsdag 14. april 2010

Sko til liten og stor

Slik som Maren Elise så ut da jeg hentet henne i barnehagen idag, tror jeg jammen det er på tide med innkjøp av støvler! Fjorårets modell var til halv pris, og jeg må si jeg ikke tror Maren bryr seg så veldig om hun har fjorårets eller årets støvlemodell på beina :-) Støvler er uansett kjekt å ha da sommeren kommer, og pessimistisk jeg er, tror jeg nok de kan komme til god nytte.

Maren Elise har også begynt å ta sine første skritt. Startet som smått i helgen, og 4-5 skritt er nå ikke noe problem. Tidligere i ettermiddag oppdaget pappan Maren gåendes midt utpå gulvet. Hvordan kom hun seg dit, liksom?!

Jeg har også hatt et skrikende behov for nye vårsko. Og som Skechers-frelst jeg er, ble det selvfølgelig det denne ganger her også. Det er seriøst de beste skoene jeg har hatt, god, oppbygd såle som passer perfekt til mine føtter. Svarte, anvendelige sneakers :-)



(Hmm.. fikk av en eller merkelig grunn ikke snudd det ene bildet..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar