onsdag 7. april 2010

Påskesummary

Jammen var årets påske unnagjort også! Dagene og ukene flakser fra meg, og jeg henger etter i en stropp! Hvertfall slik det kjennes ut innimellom :-) Etter en måned i arbeidslivet igjen, var det deilig med en uke fri. Selv om påsken desverre innebar en del sykdom for vår del.

Jeg og Maren rakk såvidt å komme innenfor dørene her på mandag før påske. Endelig påskeferie, og den starter med at Maren spyr oss ut. Med uteklær og utesko, vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg og henne, fulle av spy. Etter en dusj på oss hver, finner jeg snart ut at Maren sletts ikke er i form. Feber og særdeles slapp. Ikke godt å være alene hjemme med syk jente, så Hans Magnus er snill og kommer hjem fra Røde Kors hytta. Dagen etter er Maren i bedre form, så vi reiser på den nye hytta på fjellet. Maren blir litt dårligere igjen på kvelden, men på onsdag er hun helt frisk. Deilig! Sletts ikke moro med sykt barn. På onsdag blir jeg i dårlig form, feber og veldig vond hals.

Hans Magnus og Maren reiser på påskeaften opp til mamma i Aurdal. Jeg var ikke i form, så jeg holdt meg hjemme. De koste seg med påskerebus og mormor-kos, mens jeg pusket hjemme med litt småtteri.
Resten av helgen koste vi oss for det meste ute på verandaen. Grillet pølser i sola, herlig!

Et lite bilderas fra påsken 2010:



Ikke helt frisk - i bilen opp til hytta i Trøndelag




Pappakos



Endelig frisk nok til å leke ute i snøen! Her lages det snølykt med bestemor :-)



Mormorkos i campingvogna i Aurdal



Maren fikk bøtte og spade til å leke med da vi er på besøk i campingvogna i Aurdal



Ble også noen timer ute i hagen i påsken. Men solbriller, det er ikke moro å ha på altså!!



Sleeping princess
Sjekk posituren!



1 kommentar: