tirsdag 4. august 2009

Stor jente og "ny" lekegrind!


I går tok vi ned tripp-trapp stolen, eller Kiddo'n som jeg kaller den! Så nå kan Maren få sitte i "ordentlig" stol litt innimellom. Blir bare korte perioder enda, da hun i utgangspunktet er litt liten til å sitte alene. Men hun så så stor og klok ut da hun satt i stolen sin og leste avisen sammen med pappan :-)

Vi har i noen uker nå lett etter brukt, seks-kantet lekegrind på finn.no. Idag dukket den opp! Var og hentet den på ettermiddagen idag, og har alt innredet den. Maren Elise ligger og koser seg i lekegrinden i skrivende stund. Så nå syns jeg plutselig at jeg har stor jente. Med stol og lekegrind! Nå er det snart sjokolademousse her i heimen!







5 kommentarer:

  1. liker den lekegrinda! blir morro å se!

    forventer forresten litt rips og blåber desserter utover :p *hihi*

    SvarSlett
  2. Mamman til Maren Elise4. august 2009 kl. 22:33

    Å jasså!! Hehe, time will show! Veldig fornøyd med lekegrinda. Marens lune, koselige lille hule..

    SvarSlett
  3. Hei:) så utrolig fin blogg du har! Håper vi snart kan treffes igjen :) kjempefine bilder av Maren Elise!Særlig det med avisa, hehe, moro at hun rekker finger, hehe ;) Du, den store kaninen i lekegrinda, hvor har du fått tak i den??? den var jo helt genial! Stor klem fra Karina og Nina :)

    SvarSlett
  4. Oioi, nå er jinta blitt stooor! Må virkelig komme meg på besøk snart! Arti å lese forresten og følge med på jinta deres:) Ses om ikke lenge forhåpentligvis:)

    SvarSlett
  5. Takk for det! Ja, hun vokser i rekordfart. Tiden går så altfor fort!
    Nina: Kanin-leketeppet har vi fått tak i på lekebutikken på CC. Er Brio leketeppe. Maren er veldig glad i sitt. Er mykt og godt, med lange, gode ører. Jeg sender deg en sms, jeg, så kan vi avtale noe :-)

    SvarSlett