mandag 24. august 2009

Ett sted må man jo begynne...

Barnerommet står foreløpig bare tomt og uinnredet. Maren Elise sover hos oss enda, og så lenge jeg nattammer kommer hun til å fortsette med det. Men jeg klør så i fingrene etter å begynne å innrede og ordne i stand rommet hennes. Foreløpig har jeg hengt opp lyserosa gardiner (måtte jo ha gardiner, synes jo så godt utenifra om vi ikke har gardiner der). De kom opp før Maren Elise var født. Men etter det har jeg liksom ikke kommet lenger...
Nå venter vi bare på litt penger på konto, også bærer det til Ikea hvor vi kan kjøpe litt som gjør rommet til et koselig barnerom.
Trenger litt inspirasjon..

Hva slags rom skal jeg lage til henne?

Vil ikke ha sånn super-duper rosa rom.. Det tenker jeg kommer med tiden, lell.. Men et jenterom må det jo være, med koselige bilder på veggene og det som hører til. Selv er jeg glad i å ha bilder av de jeg er glad i rundt meg (selv om jeg er aaaaaltfor treg til å få opp ting på mine egne vegger), så det jeg har kjøpt er to rammer i en fin prinsesse-serie fra Kid. Skal kjøpe speil i denne serien også bare de får de inn igjen. Så ble det litt rosa, men litt må det være!


1 kommentar:

  1. Hei :) vet du, jeg har akkurat samme problem! Vil lage et nydelig jenterom uten alt for mye rosa, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Men, jeg kom over denne linken, og vil dele den med deg :)
    http://www.skilpaddentruls.com/barnerom.php
    Masse linker til forskjellige barnerom-sider, sider med masse stæsj og forhåpentligvis masse inspirasjonsbilder. Klemklem :D

    SvarSlett