søndag 28. november 2010

I'm grateful

Denne helgen har vi hatt masse besøk. Av mennesker jeg er glad i, og som også viser at de bryr seg om meg ved å huske meg på bursdagen min. Det er godt å vite at man har disse menneskene i livet sitt :-) Nå har alle besøkene gått hjem, igjen sitter vi med (nesten) tomme kakefat og litt for fulle mager. Takk til alle dere som har gitt meg oppmerksomhet i en eller annen form :-)

Denne helgen var god å ha.. deilig å koble av på noe annet, da hodet ellers er litt for mye plassert på jobb. Neste helg bærer det til Praha! Jeg og mamma skal på jentetur :-) Først venter en uke på jobb. Jeg skal nå bruke de siste timene av kvelden til å motivere meg for en ny uke på jobb. Det trengs..

Beklager lite blogging for tiden. Kan ikke skylde på at tiden ikke strekker til, tror jeg. Men energien er litt borte. Jeg har mer enn nok med å komme meg gjennom dagene. Da kvelden kommer er jeg stasjonert på sofaen. Deretter senga. Mer om det senere..

God uke :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar